.

.

TUAH BERAKSI BERSAMA LABI, BOZOVIC

MANTAP... Gandingan Labi (kiri) dan Bozovic ( kanan) beri impak besar terhadap skuad Melaka United. Foto: FB Spasojevic.
MELAKA 6 MEI - Sekembalinya pemain tengah Melaka United, Labinot Harbuzi atau lebih dikenali sebagai Labi daripada kecederaan ternyata menyuntik semangat anak buah Mat Zan Mat Aris.

Labi yang terlepas beberapa perlawanan awal Liga Perdana dan Piala FA sering mendapat kritikan daripada peminat Melaka United namun pemain kelahiran Sweden itu tidak cepat melatah sebaliknya membuktikan mengapa dia berhak berada dalam kesebelasan utama.

Hakikatnya, Labi kini berada dalam prestasi terbaik bagi membantu Melaka United mencabar kejuaraan Liga Perdana dan tidak mustahil mampu menggapai piala tersebut jika kekal konsisten sepanjang musim ini.

Kenyataan tersebut disokong oleh penyerang prolifik, Illija Spasojevic yang pantas memuji impak yang dibawa Labi bersama seorang lagi pemain import, Balsa Bozovic di jentera tengah Melaka United.

Dalam status terbaharu di akaun Facebook peribadinya, bekas penyerang Persib Bandung itu memberitahu, setiap penyerang pasti mengimpikan umpanan dan beraksi bersama kedua-dua pemain tengah tersebut.

"Dua pemain yang mungkin diidamkan penyerang untuk berada dalam pasukan mereka," komen Spasojevic.

Tidak dinafikan kehadiran semula Labi memberi impak di barisan tengah sekali gus membantu kembali Spasojevic menemui sentuhan penyudahnya.
Powered by Blogger.