.

.

Apek, Razlan dan Solehin kekal jaga gawang musim depan


Kelab Bola Sepak Melaka United Football (MUFC) mengekalkan ketiga-tiga penjaga gol bagi mengharungi kempen Liga Malaysia musim depan.


Ketua Pegawai Eksekutifnya, Datuk Mohd Saiful Mat Sapri berkata, musim baharu diharap dapat mewujudkan saingan lebih sihat kepada Khairul Fahmi Che Mat, Norazlan Razali dan Ahmad Solehin Mamat dalam memastikan kubu pasukan kebal musim depan.



Katanya, pengalaman luas yang dimiliki Khairul Fahmi atau Apek menjadi antara faktor dia terus dikekalkan bersama pasukan musim depan.


Menurutnya, Apek antara tunjang pasukan yang amat diperlukan untuk mencapai misi Melaka United sebagai skuad yang mampu berdaya saing.



"Sekurang-kurangnya sembilan pemain musim lalu disambung kontrak sebagai teras pembentukan pasukan di bawah kendalian ketua jurulatih Zainal Abidin Hassan.


"Keserasian mereka mampu memberi impak kecemerlangan dan perubahan buat pasukan bagi musim 2021," katanya kepada Metro Ahad hari ini.



Norazlan yang juga anak kelahiran Johor pernah menyertai negeri kelahirannya selain Kuala Lumpur, Selangor dan Felda United yang pernah membantu skuad Harimau Selatan menjuarai Liga Super musim 2014.


Ahmad Solehin yang juga bekas penjaga gol Harimau Muda B, menyertai Melaka pada 2015 dan 2016 sebelum berhijrah ke Kuala Lumpur pada musim 2017 dan 2018 dan kembali ke bumi Hang Tuah 2019 dan 2020.


Foto: MUSA

Powered by Blogger.